• 43
    Słuchacze (sloty)
    Radio Hajer.
  • 1570
    Słuchacze (sloty)

    radia prywatne

  • 1758
    Słuchacze (sloty)

    radia komercyjne

Radio Hajer

Autoplay
Premiera stacji radiowej Radio Hajer miała miejsca w prima-aprilis, 1 kwietnia 2011 roku. Natomiast w dniu 1 czerwca 2013 roku dziesięcioosobowa redakcja radia podzieliła się zakładając jednocześnie nowe radio. Obecnie w składzie redakcyjnym radia Hajer znajduje się 4 prezenterów.

Stacja ma jasno określoną misję, którą jest szerzenie śląskiej gwary, muzyki i kultury w internecie.

Oczywiście jest możliwość podczas prowadzenia audycji wysłania pozdrowień na konsolę prowadzącego lub zadzwonić podczas audycji i przekazać pozdrowienia osobiście.

Solenizantom urodzinowym można zrobić niespodziankę i wysyłać zdjęcie wraz z życzeniami, które mogą być opublikowane na stronie radia.

Widoczny jest podgląd, jaka w danej chwili prowadzona jest audycja, przez kogo, a także jaka piosenka leci na antenie. Jeśli nie możemy słuchać radia przez internet, możemy posłużyć się komórką.
Wykres statystyk - czerwony [dzisiaj]; jasnozielony [wczoraj]
Dodaj Komentarz
Imię Nazwisko/pseudonim
Treść Komentarza
HENRYK KUCA [04.12.2018]
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZGO BASIA
IRENA MO [30.10.2018]
A wiec dziekuja 10 -cio osobowej redakcji za oficjalne zolozenie radia 1 czerwca w dzien moich urodzin SERDECZNIE WOS PZDROWIOM .9
Karol Graniczny Kalus [24.10.2018]
Bardzo dobre piosenki gracie po naszemu to znaczy po słonisku życzym wam
że bycie t a k dalej Grali
Karol z
Gladenbach
cirano [21.10.2018]
Program wczorajszy (sobota) do połednia był super! Życzyłbych sie żeby u Hajerow zawsze tak grali, żebych niy musioł zas do konkuryncji zaglondać, ale niystety som gusta i guściki.
cirano [14.10.2018]
9-to Rano w niydziela a Hajery rzympolom wg. mie mało ciekawo, polsko muzyka.
Druge co mi sie niyzbyt podobo, to te (za głośne) larmo co jakiś czas, niby na przebudzynie, a mie stawio na baczność.
Ewald [13.10.2018]
Pozdrawiam kochaną zoneczke
Ewald [13.10.2018]
Pozdrawiam kochana zonke
Janek [22.09.2018]
Pozdrowienia dla Basi z Jastrzębia Zdrój i dla radijka Hajer pozdrawia mąż Janek
Stasia z Gorzowa Wlkp [05.08.2018]
Pozdrawiam wszystkich prowadzących i ich rodziny. Pozdrawiam wszystkich słuchaczy radyjka...
Słuchaczka [30.06.2018]
To radio jest bardzo idiotyczny bylam sluchaczka waszego radja i nic sie u was nie robi nauczcie sie cos od Karini i Marka a pozniej takie godka bylam wierna sluchaczka
Marysia [22.06.2018]
Karina Marek dejcie znac kaj wos słuchać Pozdrowenia
niedzielna suchaczka [30.05.2018]
Musza stwierdzic, ze radio hajer we niedzielne ranne audycje juz niejest czyms ekstra, bo niema audycji tematycznych, a szkoda, jest wos tela prezenterow i niema nikogo zeby cos zrobiol na niedziela od godz 10 rano, no trudno szkoda sie godo, ale tak jak wy teras grocie to na kozdym radiu graja, mysla ze cos sie tu zmieni i czekom na take audycje, pozdrowiom serdecznie i czekom na te niedzielne audycje,
Marek z Kościerzyny [19.04.2018]
Radio super
Bogusława z Wojciechowa (2303 2018 [23.03.2018]
Fajne slonskie radio
Zbigniew Babimost(18 03 2018) [18.03.2018]
Super meliodie tak trzymac
mazowszanka [08.03.2018]
piekne nutki leca lepsze od od tv info:)
pozdrawiam :)
Patrycja z rudy śląskiej...m [22.02.2018]
My koleżanki.... Adama syna pani Janiny jesteśmy pod wielkim wrażeniem za tak piękna audycja w jej imieniu my również braliśmy udział w uroczystości pogrzebowej niech jej ziemia lekka bedzie
Alois z Kempten [19.02.2018]
Serwus Peter nie wia kaj te moje zyczynia sie stracioly ale jeszcze roll zyczy Bozynie wszyskygo nollepszego na lodni geburstag.. zyczy i kandz zdrowiol , blogoslawiynstwa bozego,, pociechy z chopa no I czego sie sama zyczy. PETER JOL PISOL DO Jagoda ale chyba niedoszlo.. piscc l prosza cojs fajnego.A jeszcze bych chciol Artura ,Ula , Eberharda,, Ziutka no I mo ja kobiyta Irka pozdrowic. PETER A PUSC I TAM PROSZA cojs fajnego. Alois Eberhard i Artur ze Kempten
Alois [19.02.2018]
Serwus Jagoda pozdrowiynia dlol ciebie no i wszyskych hajerrow co cie tera suchajo. Dzisiej extra leco zyczynia dlol Bozena na lodni letni geburstag. My wszyjscy sa Co u nicht tera fajerujymy zyczymy i duzo zdrowiol, szczynsciol, blogoslawiynstwa bozego, pociechy z chopa i wszyskygo Co sie sama zyczy. A pusc i tam prosza cojs po polsku. Aha jeszcze pozdrowio Artura, Eberharda , Ziutka no imoja kobiyta Irka Alois z Eberhardy z Kempten



e samt zyczy.
info [10.02.2018]
Radio gra i ma sie dobrze,tylko trzeba wejsc na stronke i juz sluchasz
jorgus [03.02.2018]
Witom wszystkich co na ta stronka paczom i czytajom, no i niestety ci co niepszeszli na nowy serwer radia hajer , to sie teraz dali sam mogom suchac jak fajne koncki lecom, zycza fajnego suchanio
Gabi [24.01.2018]
Krystian muszketery grajom na roznych radiach tosz niy wiem kere ci haslo podac. Jak ci chodzi o Pyjtra to wlyz na www.radio-hajer.eu i zaloncz radio przez nowy serwer. A czy tu na tej stronie bydzie wprowadzony nowy serwer , to tez niewiadomo, bo administratorzy byli juz downo powiadomieni , ze jest drugi serwer i jakos nie kwapniom sie, zeby zmienic url. Tak wiec moze byc , ze ci co suchajom radio przez ta tu strona , mogom miec cisza na lonczach.Pozdrowiom wszystkich.
berbla5 [21.01.2018]
a to nowy link na na radio-hajer jest nowy serwer tu malo kto gra...
http://www.radio-hajer.eu/
Krysjan [21.01.2018]
Pyjterku kochany, czytom na top sender, ze konczysz grac na radiu hajer Jako to jest wielko szkoda dlo nos ale szlyszalach, muszketery zas bydom grac. To jak mom sie zalogowac jak niy mom hasla, podej sam Login i haslo.
Karl granitzny [17.01.2018]
Karl z gladenbach super super slonske radyjko