• 225
    Słuchacze (sloty)
    Slonsky Radio.
  • 1094
    Słuchacze (sloty)

    radia prywatne

  • 2209
    Słuchacze (sloty)

    radia komercyjne

Slonsky Radio

Autoplay
Slonsky Radio to wyjątkowa rozgłośnia internetowa skierowana do prawdziwych miłośników wszystkiego, co śląskie. Stacja gra nie tylko doskonałą muzykę z naszego regionu, ale promuje śląską gwarę i pozwala poznać tradycje i obyczaje, tym, których życie zmusiło do zmiany miejsca zamieszkanie oraz osobom, które interesują się całym obszarem Silesii.

Radio powstało 10 V 2006 roku - jest więc jedną z najstarszych rozgłośni internetowych posiadającą profesjonalne zaplecze techniczne oraz własny serwer. Stacja, mimo powodzenia, nigdy nie osiadła na laurach i stara się ciągle rozwijać
czytaj więcej...

Wykres statystyk - czerwony [dzisiaj]; jasnozielony [wczoraj]
Dodaj Komentarz
Imię Nazwisko/pseudonim
Treść Komentarza
jjaro [12.10.2019]
szkoda ze nie ma fajermix
JJARO [11.10.2019]
CZESC WAM
JJARO [11.10.2019]
pozdro dla wszystkich z bydgoszczy
JOSEF [28.09.2019]
WITAM SERDECZNIE NA RYDYJKU WSZYSTKICH SLUCHACZY....POZDRAWIAM MILUTKO I ZYCZE WSZYSTKIM PIEKNEGO DNIA NA RADYJKU!!!POZDRAWIAM SERDECZNIE ALINKE Z GLIWIC ORAZ CALA REDAKCIE SLASKIEGO RADIA!!
wikusia [12.09.2019]
Serdeczne pozdrowienia dla Piotrka F
ANIA GAWLOK ZE SKRZYSZOWA [04.09.2019]
POZDRWIAM MOJA MAMĘ CZESŁAWĘ I CIOTKE ELE PROSZĘ O FAJNA PIOSENKE DLA NICH SLUCHAJA TEGO RADIA KOCHAM WAS ANIA\
RUCH PATRIOTYCZNA SLUNSKA [26.08.2019]
MODLITWA ZA SLUNSKA OJCZYZE DO MATKI BOZEJ
RUCH PATRIOTYNCZNY SLUNSKA [25.08.2019]
WZYWA DO MODLITWY ZA DANEK Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO CHORUJACEGO NA RAKA
deutsche patrioten aus oppeln [24.08.2019]
najlepsze pozdrowienia dla sluchaczy tego radia kei slunsko i niymiecko melodia gro a szczegulne pozdrowienia dlo tych co nie lubiu nos a sluchaju
chris aus oppeln [23.08.2019]
pozdrawiu wszystkich sluchacz y slunskiego radia i goldki slunskiej i niymieckiej a przede wszystim tych co chodzu do czynstochowy i sie modlu , do nymieckiego obrazu w wybudowanym klasztoze przez pro niymieckiego ksiecia opolskiego,
RUCH PATRIOTYCZNY SLUNSKA [22.08.2019]
WZYWA DO MODLITWY CHORYCH NA RAKA W RADIU JASNA GORA O ZDROWIE I DALSZE ZYCIE DO MARYJI CZESTOCHOWSKIEJ
RUCH PATRIOTYCZNY SLUNSKI [22.08.2019]
MODLIMY SIE ZA LUDZI CHORYCH NA RAKA NA CALYM SLUNSKU
Danek z Grodziska Wielkopolskiego [11.08.2019]
Pozdrawiam Cię. Jestem chory na raka i już nie pożyję za długo. Słucham Waszego radyjka, bo daje mi to nadzieje.
SLUNSK PATRIOTYCZNY [31.07.2019]
ZAPRASZAMY NA KONGRES PATRIOTYCZNY OPOLE GOSLAWICE 12 SIERPIEN 2019
pacanek [31.07.2019]
popsulo sie te radijko . kiedys bylo fajnie , teraz to juz nie
Ryniu Jastków [29.05.2019]
Super szlagiery pozdrawiam sąsiadów p.zosie Łukasza swirszcz. Ryszard.Jastków
Marcin Kaduk [25.05.2019]
Jest super
Mirka z Godowa [19.05.2019]
Serdecznie pozdrawiom wszystkich slazokow i wszystkich co mnie znaja
Zbigniew Kwiatkowski [11.05.2019]
Witam Serdecznie wszystkich prowadzacych to super Radyjko.Jestescie Wspaniali super się Was słucha w Szczecinku.Pozdrawiam Was Cieplutko Tak trzymajcie.
Ryniu.kutyla Jastków [09.05.2019]
Pozdrawia.jastkow słuchaczy i redakcję
Bercik [27.04.2019]
Gryfinie grocie
ANDRZEJ KOTŁOWSKI Z WŁODAWY [07.04.2019]
FAJNA RADIO MACIE IŁADNE PIOSENKI SĄ
Ola styrnol [04.04.2019]
Witam wasz pozdrawm wszystkich
Ryniu [27.03.2019]
Super muzyczka.pozdrawiam.jastkow
Chris [12.03.2019]
Hallo fejermix team. Bitte das lied fuer meine ella jestes szalona..danke chris aus salzhitter